We’ll always have Paris

Iulie 9, 2008

 

 

 

Acum mai bine de un an scriam despre cat de dor imi e de Paris. Iar maine, la 9:15, decolez impreuna cu Ioana inspre 5 zile de Montparnasse & co. unde vom sta intr-un apartament cochetel si dragut. Hmm can you spell p-e-r-f-e-c-t?

P.S. Et… je „te” t’aime moi ;),

14 Responses to “We’ll always have Paris”

  1. albastra Says:

    distractie placuta, si drum bun, si toate alea :*

  2. Andrea Says:

    draga, cand te intorci da-mi un semn, poate ne vedem prin weekend candva 🙂

  3. samurai Says:

    mais oui, je peux: Lon-don…

  4. Ade Says:

    Mi-ar placea sa merg la Paris singura de ziua mea, sa fiu departe de toti.
    Ma gandesc serios la idee.

  5. Tara Says:

    mmm…nu stiu daca singura ar fi chiar cea mai buna idee. n-ai avea cui sa te entuziasmezi de ceea ce vezi 🙂

  6. Tara Says:

    @ samurai: who art thou?

  7. samurai Says:

    om bun, B.L.O.G. m-a indrumat incoace.

  8. Tara Says:

    Sa fie doar o coincidenta commentul tau,atunci?

  9. samurai Says:

    probabil. de ce?

  10. Tara Says:

    @samurai: bogdan,prietenul meu,nu suporta parisul, in schimb iubeste londra, unde -de altfel- vom pleca luna asta. si a sunat de parca stiai ca vom pleca la londra si de parca stiai ca el considera parisul de kkt….deci m-a mirat coincidenta din comentariul tau 🙂

  11. samurai Says:

    parisul nu e de cacat, francezii sunt. dar intre paris si londra si eu aleg londra la orice ora si indiferent de vremea de acolo.
    vad ca te duci la concerte. si prietena mea a fost sambata la kenny si a fost si ea plouata. si ne-a parut rau la amandoi ca vara trecuta nu am venit din londra cu 2-3 pelerine din alea de punga, care se gasesc la discretie in tour-bus-uri. ar fi fost bestiale la un concert pe vreme urata cum au fost cele de saptamana care a trecut.
    asta ca idee…

  12. Tara Says:

    Doar k la lenny a fost soare 🙂 si da,francezii sunt de kkt,nu franta…

  13. samurai Says:

    o fi fost soare la keny, dar eu stiu pe cineva care a fost la ora 4 pe stadion si a prins 2 ploi, nu una…

  14. Tara Says:

    dar vad ca insisti sa il botezi, ba kenny, ba keny… eu am ajuns la 7.30, e adevarat, imediat dupa ploaie!


Lasă un răspuns

