You have to go there to come back.

Iulie 19, 2008

Sunt in plina agitatie „psihica” din cauza plecarii la mare. Femeie,deh,n-am probleme reale,dar imi inventez. Baga rufele, scoate rufele, sorteaza rufele, calca rufele, ce pot sa zic decat ca Ortansa si-a luat concediu intr-un moment mai mult decat nepotrivit :)) Apoi mai am de strans toate porcarelele tipic feminine, plus cablul de ipod, incarcatorul de la aparatul foto (pe care presimt ca il voi uita anyway), nu-mai-stiu-ce-alte-chestii…. Urmeaza sa folosesc cu Robert periuta lui de dinti cea noua, cu baterii, imprimata cu Fulger McQueen (gata,am bifat,o experienta de neuitat :))) si sa ma ocup si de mine, sa termin de convertit filme pentru ipod ca sa am la ce ma uita pe plaja cand imi piere cheful de citit (mi-am propus sa termin odata Middlesex-ul ala si sa citesc o carte dedicata reprezentantului dinastiei Tudor, Henric al viii-lea) and that’s about it. Much ado about nothing, right?

In ton cu titlul, a trebuit sa merg la Paris ca sa ma intorc de acolo. Si a fost asa cum trebuia sa fie, eu cu pitica mea, exact ca acum 6 ani. Bine, fiecare dintre noi schimbata intr-o oarecare masura, dar tot floshkosofoase ca pe vremuri. Si am ras mult, mult, mult, ne-am vorbit cum stim noi doua sa ne vorbim, ne-am tocit pingelele si am consumat o cutie de 30 plasturi in timp ce faceam cumparaturi, am admirat cladirile de o uniformitate clasica si eleganta, cu balcoane decorate cu fier forjat si cu o culoare absolut …curata. Si am mancat la japonezi, ne-am plimbat de la apartamentul nostru dragut din Montparnasse pana la Arcul de Triumf, ne-am oprit pe stradute la cafenele cochetele, am luat micul dejun cu croissante, espresso si suc de portocale, am vorbit aprins despre politica, economie si astronomie, despre fosti prieteni si viitoare calatorii, ne-am dat in roata de la Louvre, ne-am facut doi prieteni gay (Frere si Jacques, adica doi Mickey Mouse de la Disneystore :p)…si am experimentat „frantuzescul” cappuccino (cu gust de cacao cu lapte :)) Ce ramane acum? O mini flasneta care canta La valse d’Amelie, pe care o anima acum in sufragerie Wednesday, cateva poze si amintiri…. pe care le ador si o sa ramana forever and ever cu mine 🙂 Yes, we’ll always have Paris.

3 Responses to “You have to go there to come back.”

  1. Andreea Says:

    Mmmm, ce frumos…
    Si ce vad eu acolo in poza?
    Vanataie ca a mea? :p

  2. Tara Says:

    Oh la la, alta cu semne de buna purtare! unde au disparut domnitele gingase din povestea bobului de mazare? 🙂

  3. Annie Says:

    Hmmm… Ai reusit sa-mi faci pofta de un mic dejun parizian, si e aproape miezul noptii…

    p.s. adorabili balerinii


Lasă un răspuns

