Dexter.

August 10, 2008

 

 

Takes life. Seriously.

Dexter Morgan is a forensic blood spatter expert for the Miami Dade Police Department. He is the main support for his sister. He has a steady girlfriend, with two kids who adore him. He also has an active „night life”. Based on a code instilled in him by his foster father, Harry, he hunts down people who have escaped justice and makes sure they don’t get away with a crime again.

5 Responses to “Dexter.”

  1. albastra Says:

    dumnezeuleeee!
    mai fata, cate seriale urmaresti? 🙂

  2. LoRE Says:

    Am vazut si eu cateva episoade, insa nu mi-a placut suficient de mult ca sa perseverez 🙂 Cred ca ma enerveaza personalitatea de schizoid a lui Dexter.

  3. zuza Says:

    nu exista asa ceva ca prea multe seriale :))
    mie mi se pare ca sunt prea putine 😛

    am ajuns atat de rau ca m-am uitat intr-o saptamana la tot primul sezon din Gossip Girl, si desi il consider cam la fel de amputat de creier ca si pe The O.C., mi-a cam placut, spre rusine mea. Nothing more fun to watch than rich teenage drama. Astept probabil cu nerabdare si noul Beverly Hills, dar shhh.. nu spune la nimeni :))

  4. Tara Says:

    oh,danetta,dar nu sunt asa de multe 🙂 grey’s, heroes si dexter (si,intr-o vreme,nip/tuck). am uitat ceva?!
    @lore: mie chiar asta mi-a placut, pentru ca il joaca bine si imi e funny personajul. oricum, am avut noi privitori inraiti inca de la ep.1, in timp ce bianca a declarat ca ii place abia la ep.7…poate trebuia sa mai insisti 🙂
    @zuza: am cam sarit serialele cu teenageri, trebuie sa recunosc, cred k au potential mare sa fie lalaite si trase de par forever, ceea ce e pe-ri-cu-los pt timpul liber 🙂

  5. trifoi Says:

    🙂
    eu am vazut deja tot dexteru si abia astept seria urmatoare… si daca tu te uiti la 3 serialew doar, ce ar mai zice lumea de mine ca ma uit la vreo 20??? 😛
    bine, multe din astea s-au terminat… anyway, iti urez sa descoperi cat mai multe seriale bune (i can also give you a couple of tips ;))


Lasă un răspuns

