O stare in care nu-s in stare.

Octombrie 11, 2008

Mi-e frig. Mi-e cald. Ma doare capul, ma doare ochiul drept si nu suport lumina. Expir aer mai cald decat ar trebui si nasul mi-e un pic infundat. Am chef doar sa zac in pat si sa ma uit la filme, de sub plapuma. N-am chef sa ma spal pe cap si n-am chef sa ies din casa diseara. Sunt infofolita ca un astronaut, din cap pana-n picioare. Mi-e frig. Si imi vine sa plang din prostii. De exemplu, ce dragut ca am un ursulet de plus de la tata. Urasc sa fiu racita. Ieri am petrecut o vesnicie in masina, cu tigari dar fara suc, ascultand Kissing si How Can You Mend a Broken Heart de pe ost satc. Cumva, nimic nu mi se parea mai potrivit pentru starea mea. Ca in fiecare toamna, am perioada mood indigo. Nu in preajma sarbatorilor de iarna, ca mai toti deprimatii, ci toamna. Hate it. E frumoasa daca  te plimbi printre frunze colorate, daca mai prinzi o raza de soare, daca te simti ok si poti sa vezi ca e frumoasa. Dar e trista, de fapt. Sau sunt doar eu intoarsa din cauza racelii. Pana si playlistul e de leneveala. All I Need, Hawaii, Trust Me, Cante e Dance, Hundred, Romeo (acoustic), L’Appuntamento, Crazy English Summer. Trebuie sa-mi iau ipodul de la mom, sa-l incarc si sa ma plimb prin capitale intr-o zi. Anul asta inca n-am facut-o si ar trebui sa nu renunt la obicei. Sigur mi-as reveni.

Offtopic, voi fi Dorothy Gale de Halloween. Cred.

10 Responses to “O stare in care nu-s in stare.”

  1. cory Says:

    eh, poate e doar PMS 🙂 amestecat cu raceala
    Unde o sa petreci halloweenul ?

  2. cory Says:

    maaa, m-ai traznit. Eu habar nu aveam ca Dorothy avea si nume de familie JESUS ! bine ca nu am aflat la 50 de ani 🙂 🙂 🙂

  3. Tara Says:

    nu e pms 🙂 chiar vroiam sa mentionez si am uitat. inca nu stiu locatia, dar cel mai probabil il voi la petrecerea leo burnett, ca si anul trecut.

  4. acadeaua roz Says:

    Nici cu o supradoza de Heroes si Grey’s nu ai reusit sa iesi din starea asta?

  5. Tara Says:

    nope 😦 am vzt aseara what happens in vegas, f fun, dar nici nu se pune problema despre supradoza de heroes si grey, pentru ca sunt la zi cu toate… :(( acum incerc cu desperate housewives si apoi cu niste chick flicks, hoping for the best!

  6. albastra Says:

    o sa fii Dorothy Gale, dragut, parca te si aud spunandu`i lui Bogdan: I’ve a feeling we’re not in Kansas anymore. 😀

  7. Andrea Says:

    Grey’s anatomy doesn’t fix things, House e clar superior 😀

    Gossip Girl urmaresti? 😀

  8. Tara Says:

    Am vazut cateva ep din house,dar nu am devenit addicted 🙂 cat dsp gossip girl, m-am uitat la pilot autosugestionandu-ma k e boring,asa k nu m-a prins. Voi mai incerca. Dar nici lost nu m-a prins,asa k poate nu sunt fully addicted to tv series 😀

  9. Tara Says:

    @albastra: after all, n-am mai fost dorothy, ca nu mi-am gasit pantofi, asa ca am fost flight attendant 🙂

  10. albastra Says:

    dragutz si asa 🙂 poze? 😀


Lasă un răspuns

