Parafrazand.

Octombrie 27, 2008

Bombonica mea de masinuta -wearing her heart on her sleeve, cum ar veni- este mai curata decat vor fi vreodata salile de la facultate in care facem chirurgie. Un soi de going at the mouthwash. Doar ca going at the carwash. Pentru ca ASTA inseamna a parafraza, nu ce-si imagineaza stimatii intelectuali care apar pe la tv. 

O zi absolut idiot de haioasa, in care m-am scos cu o pereche noua de pantofi pentru vreo ora, cu trei povestioare pentru nepotii altora, ca pe-ai mei n-o sa-i spurc, si …bere,shaorma si seminte :)) Prietenii stiu (de) ce!

 Ma apuc de seriale, in ciuda laudaroseniei mele de pe facebook cum ca ma apuc de invatat, pentru ca mi-am uitat cartea in portbagaj si calculatorul just happens to be right in front of me, geesh, i’m so lucky!

4 Responses to “Parafrazand.”

  1. albastra Says:

    exact asa as fi procedat si eu :)) doar ca n`am timp. deci stai linistita, ai luat decizia cea buna :))

  2. vloody Says:

    seminte, mai bine spui unde s-au mancat!
    sau nu, ca apoi , bagam toti dentistii in rahat! s-au mancat pur si simplu!!!!!!!!!!!!


  3. Salut. Imi place foarte mult cum scrii. Ai fi interesat sa facem un link exchange?
    Id mess/mail: andrei_the_wise@yahoo.com
    blog: http://www.varby.ro
    Daca esti de acord astept un raspuns pe mail.
    Daca nu te intereseaza imi cer scuze ca te-am deranjat.
    Sa avem bafta la trafic!

  4. Tara Says:

    ok. amuzanta mama ta :))


Lasă un răspuns

