And so it is, just like you said it would be

Ianuarie 2, 2009

love-you

 

Incepusem un post tip bilant – ce s-a intamplat in relatiile cu barbatii si femeile din viata mea, dar mi s-a parut cam sec, gen recensamant. So, o sa spun doar ca ma bucur de lucrurile care s-au intamplat anul asta, de plimbarile neasteptat de numeroase, de cadourile precious de la tata si de cum ne intelegem noi doi, de comunicarea si increderea pe care le-am aprofundat in relatia cu Bogdan si de faptul ca m-am trezit la timp, de zilele insorite si de ploile de vara, de cafelele cu prietenele, de vara petrecuta cu Ioana si de ceaiurile baute la Serendipity,  si de mine in relatia cu mama, care n-a fost nicicand mai frumoasa. Ma bucur ca dragii mei sunt sanatosi, mi-e ciuda ca lenea sau comoditatea ne impiedica sa petrecem mai mult timp impreuna, dar savurez momentele in care stam la povesti sau ne uitam la concerte… Ma bucur ca am petrecut un revelion foarte misto si goofy si ma bucur ca am putut sa-mi ajut prietenii atunci cand au avut nevoie.

Dar cel mai si cel mai mult ma bucur ca nu am lucruri de care sa-mi para rau 🙂

Life goes easy on me most of the time.

Happy happy New Year everyone!

One Response to “And so it is, just like you said it would be”

  1. cutish Says:

    cred ca daca as fi scris vreun post de genul asta , exact asa ar fi sunat 🙂 ,ma bucur sa vad ca cineva chiar s-a gandit sa-l scrie. glad to meet you


Lasă un răspuns

