Rezultate Asociatia Sf.Ana

Ianuarie 6, 2009

Placut surprinsa, am primit -imediat dupa postarea asta– raspunsuri de la cativa prieteni si am pus mana de la mana pentru a aduce un zambet pe fetele unor copii, de Craciun. Am strans pachetele de la fiecare, lucruri trecute pe lista sau hainute donate, si le-am dus la Castorel, unde -i must confess- am ramas impresionata: avea o terasa mare si pliiiiina de lucruri primite de la diverse persoane care s-au implicat in proiect. Si stateau, el impreuna cu Oana si Yoli, sa le sorteze si sa le repartizeze fiecarui copil in parte, deci pungi si etichete cat cuprinde. Carmen a fost foarte simpatica si foarte thoughtful, a cumparat ciocolata alba fetitei careia i-a facut pachet, pentru ca scria in lista ca nu au voie ciocolata 🙂

In ziua serbarii, am mers cu Andra la centru, cu inima stransa, asteptandu-ma sa fie foarte deprimant. Copilasii cantau un fel de Mos Craciun si alte colinde (spun „un fel de” pentru ca nu prea pot pronunta cuvintele si ii ajutau doamnele care ii ingrijesc) si, vazandu-i la un loc, m-a impresionat imaginea….poate suna urat, dar uitandu-ma la ei, observam ce tic are fiecare si mi se parea ca ma uit la o camera de gesturi repetitive (mai ales un tanar care se balanganea din stanga-n dreapta si pocnea din palme). Stiu, chiar suna aiurea din partea mea. Si ma simteam really uncomfortable, dar ne-am straduit (atat eu, cat si Andra) sa ramanem ok si zambitoare, desi -de fapt- era really sad situatia si mai degraba imi venea sa plang. Dupa serbare, cand copiii au coborat la masa, am intrat in vorba cu un baiat, Cristi, l-am ajutat sa-si deschida cadourile, sa manance si a fost foarte rewarding sa-l vedem foarte fericit si incantat de masinuta lui teleghidata. Un alt baiat, Ionut, a fost terribly sweet cand a venit la mine cu palmele intinse, s-a prezentat, mi-am pus mainile in palmele lui si m-am prezentat si eu, mi le-a strans si a inceput sa topaie si sa-mi spuna ca „a venit Mosul!!! a venit Mosul”, extrem, extrem de fericit 🙂 Pentru ca am uitat sa mentionez, „Mosul” a aparut in mijlocul unui cantecel, s-a asezat langa brad si toti copiii au inceput sa topaie de fericire pe langa el, iar noi aduceam pungile cu cadouri si i le trimiteam din mana-n mana, el oferindu-le celui trecut pe eticheta. Last, but not least, Florin, un pui de om absolut adorabil, cu o caciulita de Mos pe cap, ne-a cucerit cu talentul lui de povestitor si ochii blanzi de dupa ochelari. Am stat cu el in curte si l-am dat in leagan, timp in care efectiv ne hipnotiza cu o poveste din care nu intelegeam mare lucru, dar pe care o spunea incredibil de frumos. Iar dupa ce am dansat cu el si a trebuit sa plecam, mi-a ramas in minte imaginea lui spunand „mai tarziu? weekend? luni?”…

picture-069

 

AICI gasiti entry-ul lui Yoli, cu lista lucrurilor care s-au cumparat pentru centru si poze de la serbare. A lot of stuff. Dar a meritat. Multumesc!

3 Responses to “Rezultate Asociatia Sf.Ana”

  1. yoli Says:

    deci tu ai ramas cu imaginea tipului care se balanganea si dadea din palme :))

  2. Tara Says:

    ti-am spus ca m-a marcat! andra a fost, de fapt, si mai impresionata. dar Florin a fost cel mai scump, by far! de-aia i-am pus si poza 🙂

  3. Manuela Stanciu Says:

    Ma numesc Manuela Stanciu si va rog sa-mi dati si mie detalii despre Centru Sf. Ana. Este si pentru adulti?Se fac tratamente? Informati-ma si pe mine. Multumesc,Manuela Stanciu.


Lasă un răspuns

