7 Pounds of Glitter in the air

Februarie 16, 2009

Dupa ce iubi a cumparat front row tickets la meciul Bulls – Rockets de pe 28feb, pentru mine si tata, as a lovely gift I am most grateful for (pe principiul „daca eu n-am avut parte, macar povesteste-mi tu cum e”), ne-am uitat la 7 Pounds, razand surprinsi la scena cinei, pentru ca la fel ne prostim si noi pe Loving you, ba mai mult – pe Bogdan il enerveaza de fiecare data ca reusesc sa urc vocea exact ca in melodie (dar la karaoke refuz sa scot un sunet :)). Daca n-ati vazut inca filmul, inarmati-va cu multa rabdare. Trebuie insa sa stiti ca finalul este foarte emotional, un fel de urma scapa turma.

Si pentru ca am inca in minte imaginile alea, si pentru ca ninge, si pentru ca sunt happy si linistita, iar melodia asta se potriveste… I give you Pink.

hearts

One Response to “7 Pounds of Glitter in the air”

  1. yoli Says:

    superb film 7 pounds. will smith a devenit un actor foarte bun si isi alege f bine filmele. :X si ma cam repet

    repet

    repet


Lasă un răspuns

