Moody morning

Aprilie 7, 2009

 briana2 *

Poate ca ma voi lasa de fumat. Poate ca si Bianca va face asta, social smokers ce suntem amandoua. Eu, insa, ii am ca back-up pe Kreatza si Vlad si poate chiar ma voi lasa. Sau poate nu ma voi lasa…

 As vrea sa mergem maine pana la munte, pe undeva. O placinta cu branza de la International in Sinaia, o clatita wawawiwa in Brasov, apoi un kurtos la mozodrom, sus. Suna asa de bine…. Sau poate nu suna asa de bine….

Abia astept alegerile ca sa te votez, Elena „EBA” Basescu. Pentru ca argumentul suprem cu care m-ai convins a fost „De ce nu m-ar vota?!”, venit ca raspuns la intrebarea „De ce te-ar vota cei din generatia ta?”. Si am stat eu singurica, cumintica, si m-am gandit…..bai, da, chiar,de ce nu te-as vota? Ce argument simplu si puternic, incat deja devine genial! Sigur, esti realista, bineinteles, nu ai incredere orbeasca in generatia ta, dupa cum bine spui „poate unii ma vor vota….poate unii nu ma vor vota”. Exact, ai zis-o. E ca si cum ai fii mereu la pms si nu te poti hotari. Adorabila si mutra cu care ai incheiat declaratia. Shananda to you too.  Apoi, modestia ta mi se pare super de apreciat. Ce politician ati mai auzit spunand „Atuurile mele? Am, dar daca vi le spun, o sa ziceti ca ma dau mare si nu vreau.” Iepuras, atuurile tale nu sunt Range Rover-ul tau si garderoba Chanel. Spune-ne cu incredere. A, si astept cu infrigurare campania ta door-to-door. In care nu stii cum o sa faci, pe unde o sa mergi, ce o sa spui, dar va fi, pentru ca suna misto. „door-to-door”. Este ca suna misto? „door-to-door”. Pe bune, de ce n-ai face-o? Bravo, Elena, acum ai o misiune.

*in cinstea afinitatii ei pentru portocaliu.

Lasă un răspuns

