If it’s not for you, it’s not for you.

Aprilie 17, 2009

4e050759b0769cc3fdd5a60fac1cb79c79970a6f_m1

 

Mai am un pic si termin facultatea. Si ma intristeaza faptul ca….nu prea simt treaba asta intamplandu-se pe termen lung. Eu, stand intre patru pereti, holbandu-ma all day every day in gurile oamenilor si reprezentand, in principiu, cam cea mai mare temere medicala care exista. I’m a people’s person, in liceu credeam ca o sa fiu PR (desi nu stiam prea bine cu ce se mananca, ma incanta ideea de a interactiona all day every day cu multa lume si de a organiza evenimente) sau ca o sa lucrez intr-un domeniu legat de comunicare… Nu ma intelege gresit, cred ca voi fi capabila sa profesez in domeniul pentru care m-am pregatit, insa parca nu ma atrage destul incat sa fiu ambitioasa pe tema asta. Mai mult decat drive-ul de a reusi tratamentul, ma ghidez dupa dorinta de a nu dezamagi omul ala care, in ciuda fricii innascute de stomatolog, mi se aseaza pe scaun si ignora palmele transpirate, stiind ca o sa-l scap de problema. Iar cand obturatia de canal facuta unui pacient extrem de dragut (un mosulica, adica) nu iese asa cum mi-ar placea, ma intristez si simt ca l-am dezamagit. Sincer, m-as suci pe psihologie. Analize, oameni interesanti, povesti incalcite si solutii care trebuie gandite. Asta mi-a sunat bine dintotdeauna, chiar mai bine decat a fi pr 🙂

Cred ca, la un moment dat in viata, o sa-mi schimb radical domeniul de activitate, desi stomatologia are multe pros, cu siguranta mai multe decat cons. Pentru ca am impresia ca it’s not meant to be.

And if it’s not for you, it’s not for you.

5 Responses to “If it’s not for you, it’s not for you.”

  1. LoRE Says:

    Well… eu inteleg perfect despre ce vorbesti. Dar daca vei dori sa te reprofilezi, o sa auzi numai replici de genul „ai facut sase ani de facultate degeaba!”. Partea buna este ca le poti face pe toate: si stomatologie in cabinet, si orice altceva ti se potriveste. Daca vrei.

  2. cory Says:

    mai Tara mai, lasa ca o sa curga banii si o sa uiti ca nu e meant to be 😀

  3. cory Says:

    a, si pt sufletul tau poti oricand sa faci altceva , nu? 🙂 acum, sau mai tarziu 🙂

  4. evergreen Says:

    pun o pila sa vin la tine 🙂

    eu nici la 24 de ani nu’mi dau seama ce vreau, de fapt.
    am inceput o faculta (ase) am lasat-o balta, am terminat jurnalims (enziasmata pana peste cap) si mi’am dat seama ca nu e

    acum vreau film.

    so… te inteleg perfect!

  5. cutish Says:

    cred ca o sa gasesti inca 1000 de oameni (incepand cu mine, care mi-am pus ambitia cu politehnica–deci se poate si mai rau 😛 ) care sa-ti spuna ca nu sunt siguri ca au facut alegerea potrivita, sau ca i-ar mai tenta altceva. Eu m-as face bucatar, sau PR ( :)) ), sau toymaker, sau designer, sau ceva mult mai creativ decat sunt acum. Dar, sa privim partea buna a lucrurilor, poate ca o sa fie timp de toate astea 😉


Lasă un răspuns

