Secretele comunismului

ianuarie 14, 2009

Surfing pe blogul Deei, am gasit ceva legat de comunism si am aterizat pe site-ul Institutului de Investigare a Crimelor Comunismului. Golly, nu stiam ca exista asa ceva, scuzati-mi ignoranta. Prin arhiva, am dat de programul tv si radio de pe vremea aia si, cautand desenele animate de pe atunci, m-am uitat la programul din ’89. Si nu mica mi-a fost mirarea cand am aflat ca Elena, colega mea de grupa, prezenta odinioara o emisiune muzicala!!! Incredibil!!! Si avea doar 5 ani in anul de gratie 1989, ceea ce face ca totul sa fie si mai dubios. Am si dovada, daca nu ma credeti:

 program-tv1 program-tv-zoom1

 

 

Iar daca ma apuc sa corelez descoperirea asta cu subiectul cartii pe care o citesc acum –Sotia Calatorului in Timp– ……need I say more? Bufnitele nu sunt ceea ce par, vorba clasicilor.

Ma duc sa-l sun pe Diaconescu. Ne vedem pe OTv!

3 Responses to “Secretele comunismului”

  1. vloody Says:

    Da pe atunci eu eram redactor la Scanteia, de-asta stiam de elna. Pe principiul ce-a fost si ce-a ajuns

  2. albastra Says:

    pe elodia n`ai gasit`o? nu de alta, da` sa nu faci 2 drumuri la otv.
    si ti`as sugera si un tomberon sa fii mai credibila, dar cred ca e ok si cutia aia in care aveai poze asta vara daca nu ma insel :))))


  3. Poate fi o coincidenta de nume 😀


Lasă un comentariu