Inca 2 zile.

iulie 6, 2009

8e0614d45f681b5a

Mai am un examen miercuri si, desi e adevarat ca nu e chiar motivul exclusiv pentru care nu am mai scris, odata absolvit voi fi linistita si voi scrie din nou. Pentru ca voi avea activitati pe care le voi putea relata, asta e sigur :))

A fost un w/e la mare, a fost Santana (a cantat She’s out of my life in onoarea lui Michael, dar nu stiu cati s-au prins) si the very funny „Poles Apart Stilts.co.uk„, urmeaza mare again, Ioana vine in Bucuresti, apoi Berlin pentru concertul ala pe care l-am avut pe wishlist acum 2 ani 🙂 Joy-joy 😀

Pana una alta, o sa pap niste prajitura cu visine facuta de mamaie acum vreo ora si o sa ii dau bataie in continuare, sper cu mai mult spor decat ieri – cand m-a durut capul ingrozitor si am tot dormit sperand sa-mi treaca 😦

Va pup, fetelor 🙂

5 Responses to “Inca 2 zile.”

  1. evergreen Says:

    Haaaaaaaaaaaai spune-ne cand absolvi sa te sarbatorim si noi 😀

  2. Sky Says:

    Mult succes Rutza in continuare, presupun ca drumul nu se incheie aici. Rezidentiat ?!

  3. tara Says:

    mersi, abia acum am nevoie!! 🙂 cat despre viitor…chiar nu, probabil o specializare la un moment dat, dar rezidentiatul nu ma incanta cu nimic 🙂

  4. alex mazilu Says:

    imi place fotografia.
    nota 10.

  5. vloody Says:

    gata cu blogul?


Lasă un comentariu